³¹⁵
*@bent_hosein315
- آن قدر من آمدم پابوسی باب الجواد ..
[ گوییا بر زائرت داری تو عادت میکنی ]
³¹⁵
*@bent_hosein315
* من کجا و پنجره فولاد آقایم رضا .. !
- بی لیاقت را همیشه با لیاقت میکنی .. (:
³¹⁵
*@bent_hosein315
-
من که با اعمال خود خوار و ذلیل عالمم ..
- این تویی با جود خود از من حمایت میکنی ..
³¹⁵
*@bent_hosein315
- با گدایت باغلامت خو گرفتی از ازل ..
تا ابد داری مرا غرق خجالت میکنی ..
³¹⁵
*@bent_hosein315
-
- کور و کر ، بهر شفا آید سراغت با امید .. (:
- باز هم مثل همیشه ،تو عنایت میکنی ..
هدایت شده از "470"!
تعدادشهدابِ13نفررسید..
متاسفانهیکزنو2کودکهمدربینشهداهستند(:💔
هدایت شده از "470"!
" تاکیبایدبمونیمُبسوزیمازغصه
کیآخهمیرسهبِمامسیراینقصه
تاکیبادستامونرویگلابریزیمخاک
خدایاپارهپارهشددلمدیگهبسه💔! "
هدایت شده از ♕زیــنـــبـــیـــه♕
همسایه های عزیزم پرداخت یهویی داریم...
آمار ۲۰۰ هم پرداخت ویژه داریم 😍
لطفا ☺❣
#فور
هدایت شده از زاهـر .
سفربخیر...
کسی که داخل ِ حرم شدی عاقبتبخیر!:)))
『مَـࢪڪَز قُـلـوب』