eitaa logo
³¹⁵
1.7هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
³¹⁵
الْعَجَلَ‌الْعَجَلَ‌ يَامَوْلايَ يَاصاحِبَ‌الزَّمانِ 🖤 #امام_زمان #شاهچراغ‌
ولی ای کاش منم جزو اون شهدا یا مجروحا بودم🚶🏽‍♂.. هرچند لیاقتشو نداریم .
بیایید این هشتک رو در جواب حمله تروریستی ترند کنیم...
³¹⁵
الْعَجَلَ‌الْعَجَلَ‌ يَامَوْلايَ يَاصاحِبَ‌الزَّمانِ 🖤 #امام_زمان #شاهچراغ‌
- چادر ِخونی - آشنا نیس ؟ این قصه رو قبلا یجا نشنیدیم ؟ (: مادر پشت ِدر ؟💔 سیلی ؟
بمیرم برای این وطن :)💔
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
تقصیر ما بود آقا... هر وقت که یه خانم بی حجاب دیدیم و هیچی نگفتیم ... هروقت که گناهانی آشکار دیدیم و هیچی نگفتیم.. هروقت از امر به معروف ترسیدیم... هروقت ما ساکت موندیم تا مردم بی دین و بی مذهب صداشون بره بالا و حرفای اونا تاثیر گذار باشه.. آره آقا.. ما اشتباه کردیم.. ما خراب کردیم... 💔🙂🚶🏿‍♀
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفته‌بودن‌برای‌زیارت.. داشتن‌نماز‌جماعت‌می‌خوندن.. نمی‌دونم‌قلبم‌تیر‌بکشه‌برای‌این‌ظلم‌یابگم‌ خوشابحالشون‌که‌اینقدر‌توفیقات‌شون‌بالا‌بوده.. کاش‌من‌جاشون‌بودم.. ولی‌دل‌امام‌زمانم‌شکست..💔🚶🏿‍♀
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفقـا.. میاین‌هممون‌امشب‌زیارت‌عاشورا‌بخونیم به‌نیابت‌ازامام‌حاضرمون‌آقا‌حجت‌بن‌الحسن؟ بهشون‌تسلیت‌بگیم‌و‌مرهمی‌باشیم‌برای‌ اشک‌هاشون.. احساس‌میکنم‌امام‌زمان‌از‌هممون‌دلگیره.. ازتون می‌خوام زیارت عاشورا رو حتما بخونید و توی کانال تون هم بزارید تا همه بخونن...💔🙂 🖤☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️🖤
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
‌: اونی که میگه این کشته ها کار خود نظامه رو باید یجوری بزنی تو دهنش تا خون بالا بیاره چون آدم نفهم و بی بصیرت حقش مرگِ عقلش که مرده ، بود و نبود جسمش فایده ای نداره، فقط باعث آزار دیگران میشه! آخه بی ناموس یکم فکر کن بشین با خودت یکی دوتا کن چطوری میتونی هم کشت و کشتار تو اغتشاشات و بندازی گردن نظام هم کشته های شاهچراغ و؟؟ کی میخوای از خواب بلند شی؟ داری از کی خط میگیری ها؟؟ از اونایی که دستشون به خون هزاران هزار تا مظلوم آغشته هست! غیرتت کجا رفته؟