³¹⁵
الْعَجَلَالْعَجَلَ يَامَوْلايَ يَاصاحِبَالزَّمانِ 🖤 #امام_زمان #شاهچراغ
-برای چادر نمازی که کفن شد . . .(:🖤
³¹⁵
الْعَجَلَالْعَجَلَ يَامَوْلايَ يَاصاحِبَالزَّمانِ 🖤 #امام_زمان #شاهچراغ
- چادر ِخونی - آشنا نیس ؟
این قصه رو قبلا یجا نشنیدیم ؟ (:
مادر پشت ِدر ؟💔
سیلی ؟
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
تقصیر ما بود آقا...
هر وقت که یه خانم بی حجاب دیدیم و هیچی نگفتیم ...
هروقت که گناهانی آشکار دیدیم و هیچی نگفتیم..
هروقت از امر به معروف ترسیدیم...
هروقت ما ساکت موندیم تا مردم بی دین و بی مذهب صداشون بره بالا و حرفای اونا تاثیر گذار باشه..
آره آقا..
ما اشتباه کردیم..
ما خراب کردیم...
💔🙂🚶🏿♀
#شایـدتلنگر
³¹⁵
تقصیر ما بود آقا... هر وقت که یه خانم بی حجاب دیدیم و هیچی نگفتیم ... هروقت که گناهانی آشکار دیدیم و
نوکریامو...اشکِچشامـو..
خَـرابکردمهمهسینهزنیامـو...
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفتهبودنبرایزیارت..
داشتننمازجماعتمیخوندن..
نمیدونمقلبمتیربکشهبرایاینظلمیابگم
خوشابحالشونکهاینقدرتوفیقاتشونبالابوده..
کاشمنجاشونبودم..
ولیدلامامزمانمشکست..💔🚶🏿♀
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفقـا..
میاینهممونامشبزیارتعاشورابخونیم
بهنیابتازامامحاضرمونآقاحجتبنالحسن؟
بهشونتسلیتبگیمومرهمیباشیمبرای
اشکهاشون..
احساسمیکنمامامزمانازهمموندلگیره..
ازتون میخوام زیارت عاشورا رو حتما بخونید و توی کانال تون هم بزارید تا همه بخونن...💔🙂
🖤☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️🖤
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
:
اونی که میگه این کشته ها کار خود نظامه
رو باید یجوری بزنی تو دهنش تا
خون بالا بیاره
چون آدم نفهم و بی بصیرت
حقش مرگِ
عقلش که مرده ، بود و نبود جسمش فایده ای نداره، فقط باعث آزار دیگران میشه!
آخه بی ناموس یکم فکر کن
بشین با خودت یکی دوتا کن
چطوری میتونی
هم کشت و کشتار تو اغتشاشات و بندازی گردن نظام هم کشته های شاهچراغ و؟؟
کی میخوای از خواب بلند شی؟
داری از کی خط میگیری
ها؟؟
از اونایی که دستشون به خون هزاران هزار تا مظلوم آغشته هست!
غیرتت کجا رفته؟