³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
تقصیر ما بود آقا...
هر وقت که یه خانم بی حجاب دیدیم و هیچی نگفتیم ...
هروقت که گناهانی آشکار دیدیم و هیچی نگفتیم..
هروقت از امر به معروف ترسیدیم...
هروقت ما ساکت موندیم تا مردم بی دین و بی مذهب صداشون بره بالا و حرفای اونا تاثیر گذار باشه..
آره آقا..
ما اشتباه کردیم..
ما خراب کردیم...
💔🙂🚶🏿♀
#شایـدتلنگر
³¹⁵
تقصیر ما بود آقا... هر وقت که یه خانم بی حجاب دیدیم و هیچی نگفتیم ... هروقت که گناهانی آشکار دیدیم و
نوکریامو...اشکِچشامـو..
خَـرابکردمهمهسینهزنیامـو...
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفتهبودنبرایزیارت..
داشتننمازجماعتمیخوندن..
نمیدونمقلبمتیربکشهبرایاینظلمیابگم
خوشابحالشونکهاینقدرتوفیقاتشونبالابوده..
کاشمنجاشونبودم..
ولیدلامامزمانمشکست..💔🚶🏿♀
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
رفقـا..
میاینهممونامشبزیارتعاشورابخونیم
بهنیابتازامامحاضرمونآقاحجتبنالحسن؟
بهشونتسلیتبگیمومرهمیباشیمبرای
اشکهاشون..
احساسمیکنمامامزمانازهمموندلگیره..
ازتون میخوام زیارت عاشورا رو حتما بخونید و توی کانال تون هم بزارید تا همه بخونن...💔🙂
🖤☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️☝️🖤
³¹⁵
بمیرم برای این وطن :)💔 #شیراز_تسلیت
:
اونی که میگه این کشته ها کار خود نظامه
رو باید یجوری بزنی تو دهنش تا
خون بالا بیاره
چون آدم نفهم و بی بصیرت
حقش مرگِ
عقلش که مرده ، بود و نبود جسمش فایده ای نداره، فقط باعث آزار دیگران میشه!
آخه بی ناموس یکم فکر کن
بشین با خودت یکی دوتا کن
چطوری میتونی
هم کشت و کشتار تو اغتشاشات و بندازی گردن نظام هم کشته های شاهچراغ و؟؟
کی میخوای از خواب بلند شی؟
داری از کی خط میگیری
ها؟؟
از اونایی که دستشون به خون هزاران هزار تا مظلوم آغشته هست!
غیرتت کجا رفته؟
گلویی که برای
«بوسیدن نامحرم تو کوچه و رقصیدن از مستی تو خیابون»
فریاد میزنه...
اما برای
کودک شش ساله ی که توی #شاه_چراغ ترور میشه خفه خون گرفته
گلوله نیست،لوله فاضلاب
#شروین_و_شرکا
انقدر نشر بدید تا برسه دست خودش..👀
#شیراز_تسلیت
#شاهچراغ_خونین
هدایت شده از ♕زیــنـــبـــیـــه♕
@Madahionlinمداحی_آنلاین_شهدا_بعد_شما_کاری_نکردم_سیدرضا_نریمانی.mp3
زمان:
حجم:
7.1M
آرزوم شهادته حین زیارت💔
🎤 #سید_رضا_نریمانی
بیاد شهدای تروریستی شیراز🥀