خاله آبیکو #تقدیمی داره!!
بیاین پیوی بنده تا براتون ازینا بسازم بزارین پروفتون😔🎀
.اول این فور کن چنلت(نداشتی اوکیه)
.بعد پیویم "بوق بوق" کن و بعد عکس اوسی/پرسونات همراه با اسمش رو بفرس
#abiku
من
@Pintresttmm
چنل
https://eitaa.com/abikusamaaa
ظرفیت؟؟۵نفر