eitaa logo
بیداری در سبک زندگی
139 دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
47 فایل
این کانال با هدف بیداری کلی و جزۓ در بیشتر شئونات زندگی ایجاد شده، و قصد دارد زمینه ایجاد یک تمدن وحیانی را فراهم آورد.
مشاهده در ایتا
دانلود
7.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥از مهمترین دلایلی که مخالفان توسعه افقی شهرها سالها به آن استناد می‌کردند لزوم حفظ محیط زیست و باغات پیرامون شهرها بوده است. اما حالا در این ویدئو مشاهده بفرمایید که اصرار بر حفظ محدوده شهرها و جایگزینی توسعه عمودی به جای توسعه افقی، چطور منتج به نقض غرض و نابودی هزاران هکتار از باغات و فضاهای سبز داخل کلانشهر تهران شده است! آیا درصورت تکرار اشتباهات قبلی و با تهرانیزه کردن سایر کلانشهرها و شهرها، سرنوشت مشابهی در انتظار آنها نخواهد بود؟! https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
8.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥باید مردم را مجهز به ابزار تولید کنیم، مردمی‌سازی اقتصاد یعنی همه بتوانند تولید کنند... 👤دکتر سید یاسر جبرائیلی https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هر کس نمی‌داند، بداند! ما به این امام و به این انقلاب مومن هستیم. ما به ولایت فقیه ایمان داریم و به تمدن غرب کافریم. ما برای احیای تمدن اسلامی بپا خواسته‌ایم. ما ایمانمان را، اصول‌مان را و آرمان‌مان را فدای کسب محبوبیت نخواهیم کرد. ما با آزادی‌های غربی کنار نخواهیم آمد؛ چه در اقتصاد، چه در فرهنگ... https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
🔰 آخرالزمان یعنی همین! در هلند از کودکان غزه میگویند در عربستان وسط ... در مدینه جشن "موسم ریاض" برگزار میشود. https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
مبانی نظری «جهش تولید با مشارکت مردم» 🔹 سال ۱۴۰۳ توسط امام جامعه به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است. اما اجزا و عناصر این مشارکت چه مواردی است؟ در جدول پیوست‌شده، برخی از این‌ها بیان شده است. برای فهم بهتر مشارکت مردم باید تبیین شود مشارکت مردم چه چیزی نیست. یعنی اول «لااله» را بگوییم و بعد «الا الله» را. 1️⃣ مشارکت مردمی، اقتصاد آدام اسمیتی نیست؛ اقتصاد مبتنی بر دست نامرئی بازار و تعادل عرضه و تقاضا هیچ ربطی به اقتصاد مردمی ندارد لذا مشارکت مردم را در این چارچوب تحلیل نکنید. 2️⃣ مشارکت مردم به معنای تقویت بخش خصوصی نیست و اساساً اقتصاد مردمی در ذیل دوگان دولتی‌سازی و خصوصی‌سازی نمی‌گنجد زیرا پارادایم آن متفاوت است. 3️⃣ مشارکت مردم به معنای افزایش بانک‌محوری و افزایش وام‌دارسازی مردم به سیستم بانکی نیست. بسط و تعمیق رباخواری و افزایش ضریب نفوذ بانک‌ها در جامعه، در تضاد آشکار با مشارکت مردم قرار دارد. ✅ نمونه خوب مشارکت مردم در سال‌های اخیر، اقتصاد اربعین است که در آن، معیشت بیش از ۲۵ میلیون نفر در طول چند هفته به خوبی تأمین می‌شود و از نظر تغذیه، اسکان و درمان با مشکلی مواجه نمی‌شوند. ‼️ ضمنا انتخاب این شعار بیانگر این نکته است که: ای مردم، برای جهش تولید منتظر دولت نباشید و خودتان با همان حداقل امکانات وارد صحنه شوید تا «لیقوم الناس بالقسط» محقق شود. و برای رفع بی‌حجابی و سایر مشکلات نیز خودتان به پا خیزید و «آتش به اختیار باشید زیرا قرارگاه دولتی مختل شده است». https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
🔰 از مهم‌ترین موانع تولید، انحصار است: 🔹 انحصار پول: بانک‌های خصوصی 🔹 انحصار دانش: کپی‌رایت 🔹 انحصار تقاضا: تبلیغات بازرگانی 🔹 انحصار عرضه: نظام استانداردها (نظام مهندسی، نظام پزشکی، قوانین تعیین حداقل تولید، مجوزهای اساسی و...) 🔹 انحصار توزیع: مال‌ها و سراها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای 🔸 قطعا با وجود این موانع، جهش در تولید اتفاق نخواهد افتاد. برای تحقق شعار امسال باید تصمیم‌های بزرگ گرفت. https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
25.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌼 اگه دیسک کمر دارید حتماً این فیلم رو ببینید👌 💢 بدون جراحی هم میشه درمان کرد. 💢 کاملاً مجرب مجرب هست. https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
6.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍒شهرداری ها می توانند با کشت درختان میوه و شکوفه دار باعث زیبایی بیشتر خیابانها بشوند. https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
صله رحم حقیقی... صلۀ رحم، تنها به اين نيست كه بيايى و چند دقيقه‌اى بنشينى و بروى. صلۀ رحم يعنى وصل كنى آنچه را كه باعث رشد آنها و جايگاه پرورش آنهاست و اتصال بدهى به يكديگر آنچه كه شما را زياد مى‌كند تا رحم‌ها به يكديگر وصل بشوند و قرب‌ها به وجود بيايند و كثرت‌ها و توليدها در نتيجۀ اين وصل، امكان پيدا كنند. در صلۀ رحم، مطلوب اين است كه كسرى دو طرف از بين برود و به رزق‌ها و كمبودهاى افراد رسيدگى بشود. 📚 بهار رویش، ص ۸۴ https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi
امام علی علیه السلام لا یکونُ الصَّدیقُ صَدیقاً حَتى یَحفَظُ اَخاهُ فى ثَلاثٍ:فى نکبَتِه وَ غَیبَتِه وَ وَفاتِه؛ دوست اگر در سه مورد دوستش را حمایت نکند دوست نیست:در شدت و گرفتارى او ، در غیبت وى و پس از مرگش. نهج البلاغه(صبحی صالح) ص494 https://eitaa.com/bidari_dar_sabkezendegi