eitaa logo
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
102.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
10.1هزار ویدیو
47 فایل
#طلبه 😍با همه ی وجود سعی میکنم راه حق رو روشن کنم انتشار مردمی محتواها = حلالتون ✨️تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/337642401C589b213d7b وقت مشاوره تلفنی👇 @admin_bikarran پی وی به شدت شلوغه نمیرسم همه رو جواب بدم فقط سین میکنم @bikaraaanpv
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ترامپ حرام‌زاده: توافق باراک حسین اوباما با ایران، یعنی برجام، مسیری آسان، زیبا و هموار به سوی سلاح هسته‌ای بود؛ سلاحی که ایران شش سال پیش می‌توانست به آن دست یابد و مدت‌ها پیش از حالا از آن استفاده می‌کرد. توافق من با ایران درست نقطه مقابل آن است: دیوارِ جلوگیری از دستیابی به سلاح هسته‌ای! در واقع، آن‌ها دیگر سلاح هسته‌ای نمی‌خواهند و چنین سلاحی هم نخواهند داشت؛ نه از طریق خرید، نه توسعه، و نه هیچ شکل دیگری از تهیه و تدارک. قرار است این توافق فردا امضا شود و بلافاصله پس از امضا، تنگه هرمز به روی همه باز خواهد بود. رابطه ما با ایران بسیار متفاوت و بهتر از رابطه‌ای است که دولت‌های پیشین داشته‌اند. برخلاف صدها میلیارد دلار پرداختی اوباما به آن‌ها، از جمله ۱.۷ میلیارد دلار پول نقدِ سبز و سرد، هیچ پولی رد و بدل نخواهد شد. در زمان مناسب، وقتی همه چیز آرام باشد، ما وارد خواهیم شد و «غبار هسته‌ای» را که در اعماق کوه‌های قدرتمندِ گرانیتیِ فرورفته زیر آفتاب دفن شده است ــ به لطف بمب‌افکن‌های زیبای B-2 ما و خلبانان درخشانشان ــ به دست خواهیم آورد و آن را رقیق‌سازی و نابود خواهیم کرد؛ چه در ایران و چه در ایالات متحده. ما مشتاق همکاری با ایران و سراسر خاورمیانه در آینده‌ای طولانی هستیم. امیدوارم این روند همگی سریع، آسان و روان پیش برود. اگر چنین نشود، ما گزینه نهایی را در اختیار داریم؛ گزینه‌ای که امیدوارم هرگز دوباره به کار گرفته نشود! ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
جناب قالیباف! مخاطب این نوشته شخص شما هستید صحبتهای عراقچی وزیر خارجه در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری را با دقت دیدم. حجم اطلاعات نادرست، غلط و گمراه کننده وی درباره توافق احتمالی یادآور توجیهاتش درباره برجام بود. برجامی که میگفتند برای ایران یک پیروزی است و چیزی به اسم مکانیسم ماشه در آن وجود ندارد اما بعد از ۱۰ سال مشخص شد هرچه منتقدان گفتند درست بود و نهایتا یکی از علتهای اصلی تضعیف کشور و شروع جنگ علیه ایران همان برجام بود. اما خطابم به جناب قالیباف رئیس مجلس است! جناب قالیباف! وزیر خارجه در همین گفتگوی دیشب از پذیرش مسئولیت این توافق شانه خالی کرد و آن را گردن شما انداخت. لذا بهتر است بدانید تبعات این توافق، بر گردن جنابعالی خواهد بود و البته که ما از مفاد آن هیچ بوی خوبی استشمام نمی‌کنیم. کاش سابقه سالها جبهه و جهادتان را اینطور پای گفتگو با قاتلان حاج قاسم و رهبر شهید انقلاب بر باد ندهید... @Sabety_ir
دوستان آماده باشید تا در تجمعات خون خواهی رهبر شهیدمون و انتقاد از مفاد توافق احتمالی بعضی‌ها شعارهای نامناسب بدن (احتمالا به صورت برنامه ریزی شده) و بعدش رسانه های وفاقیون به صورت پر حجم روشون مانور بدن برای تخریب یک مطالبه درست که مهم‌ترینش رعایت شروط رهبر انقلاب هست. مراقب پلاکاردها و شعارها باشید که توشون توهین نباشه. ✍ @saeedism