eitaa logo
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
102.1هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
10.1هزار ویدیو
47 فایل
#طلبه 😍با همه ی وجود سعی میکنم راه حق رو روشن کنم انتشار مردمی محتواها = حلالتون ✨️تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/337642401C589b213d7b وقت مشاوره تلفنی👇 @admin_bikarran پی وی به شدت شلوغه نمیرسم همه رو جواب بدم فقط سین میکنم @bikaraaanpv
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مشکل از مذاکره کنندگان ما نیست که با مذاکره مخالفیم مشکل از ذات آمریکاست دوگانه مذاکره خوب و مذاکره بد با آمریکا بی معناست هیچ وقت رهبر شهید مشکلش در مورد مذاکره با آمریکا صرفا نوع مذاکره نبود ایشان با اصل مذاکره با آمریکا مخالف بودند جمله مذاکره با آمریکا نوعی مبارزه است از اساس غلط است اساسا هر روشی برای مبارزه با آمریکا وجود داشت را امام شهید به آن اشاره کرده بود نه این که از آن نهی کنند مثل مذاکره با آمریکا |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
🔴دشمن در جنگ نتوانست تنگه هرمز رو باز کند و پرداخت هزینه را لغو کند ولی در مذاکره توانست دشمن نتوانست در جنگ با عملیات هلی برن اورانیوم شصت درصد را از چنگ ما خارج کند ولی در مذاکره توانست و قول رقیق سازی دادیم قرار بود مذاکره دستاورد های میدان ما را تثبیت کند ولی ظاهراً برخی چیزهایی که دشمن در جنگ نتوانست به آن برسد را دریافت کرده است ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴دشمن در جنگ نتوانست تنگه هرمز رو باز کند و پرداخت هزینه را لغو کند ولی در مذاکره توانست دشمن نتوان
بماند که هنوز پیش شرط های شروع مذاکره و آتش بس که آتش بس کامل در لبنان و آزادی پول های بلوکه شده هنوز محقق نشده
اگه متن توافق رو خوندید نظرتون رو در موردش بهم بگید👇 @bikaraaanpv
اکثر دوستان مخالف این متن هستند اگر عزیزی موافق این متن هست یه دستاورد از این متن بگه ما بدونیم
آقای قالیباف به این مضمون گفتند که خونخواهی امام شهید کشتن ترامپ و نتانیاهو نیست.....آزادی قدس است شخص قاتل پس چی!؟ ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
یه ویس میذارم مفصلا توضیح میدم در مورد این متن و صحبت های آقای قالیباف
بزرگترین نقطه قوتی که از این متن و این جریانات دیدم این هست که باعث میشه در آینده مردم بیش از پیش از مذاکره با آمریکا نا امید میشند
باید برم مقاله ظریف رو بخونم با این بند ها مقایسه کنم ببینم تفاوتش چیاست حس میکنم اشتراکات بسیار زیادی داره
🔴تنها جهتی که یکم حالم رو خوب میکنه این که داریم به زمان نابودی راه حل دونستن و فایده دار بودن مذاکره با آمریکا نزدیک میشیم ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
🔴این دو متن هر دو از گفته های آقای قالیباف است +یکی همون موقع آتش بس،یکی امشب |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫