چنان زندگی را سخت گرفته ایم گویی سال ها قرار است باشیم!
کاش یاد بگیریم، رها کنیم، بگذریم گاهی باید رفت…
دل به ساحل نبندیم، باید تن به آب زد…
ما به آرزوهایمان یک رسیدن بدهکاریم…
زندگی کوتاه است!
شاید، فرصتی نیست تا عکسی شویم یادگاری بر روی طاقچه ای که هر روز گردگیریمان کنند!
پس در لحظه زندگی کنید و شاکر داشته هایتان باشید
@bikhially
کوچهیِبیخیالی؛
که من غم دارم اندازه زیبایی تو..:) پ.ن:رختکن تیم ملی باشه؟ @bikhially
در آن لحظه تنها چیزی که ارزش دارد ، شجاعت است..(:
@bikhially
شروع میکنی به درس خوندن یهو به خودت میای می بینی داری امضا تمرین میکنی👩🦯..
@bikhially
کوچهیِبیخیالی؛
قول بده خاطرات مونو با کسی زندگی نکنی💔💔 @bikhially
شب شهزادهست ، علی اکبر اسلامشهر و فراموش نکنید :))
- شهید محمد حسین عزیزی
@bikhially
از خواب خستهام به چیزی بیشتر از خواب نیاز دارم چیزی شبیه بیهوشی،برای زمان طولانی؛ شاید هم از بیداری خستهام. از این که بخوابم و تهش بیداری باشد. کاش میشد سه سال یا شش سال یا نه سال خوابید و بعد بیدار شد.نشد هم نشد ...
—عباس معروفی
@bikhially