‹ ما زِ چشم مستِ تو مستیم و این دیوانهها . .
لاف مستی میزنند از بادهیِ انگورشان !
#ارسالیِشما🍃
سرزیبایی چشمان تو دعوا شده است
بینِ ماه و من و یک عده اَساتیدِ هنر.
#ارسالیِشما🍃
«طبیعیاستکهآغازهازیباباشند،زیرامنطقینیستکسینزدتبیایدوبگوید:
سلام،منآدمپستیهستم.»
امااگهازمنبپرسند
چهدستاوردیازروزهایگذشتهداشتی؟
میگویم:
توانستمزنـدهبمانمدرروزهاییکهحتینفسکشیدنبرایمناممکنبود...!
دلبهدلدارسپردنکارهردلدارنیست؛
منبهتوجانمیسپارم،دلکهقابلدار
نیست((:
#درخواستی
𝑩𝒊𝒕𝒕𝒆𝒓 𝑪𝒐𝒇𝒇𝒆𝒆
دلبهدلدارسپردنکارهردلدارنیست؛ منبهتوجانمیسپارم،دلکهقابلدار نیست((: #درخواستی
جلوهٔبختِتـودلمیبَردازشاهوگدا
چشمِبددورکههمجانیوهمجانـانی:)
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از پیش خدا آمدیم، با کمال میل بر میگردیم...(:#دیالوگ📼🪄