اونجاکهپـرویناعتصامیمینویسه:🌱
«مـرادرکودکیشوقدگربود
خیالمزینحوادثبیخبربود...»
اینروزامُدشدهمیگننجاتدهندهدرآیینههست،اماداستایفسکییکبارگفته:🌱🪞
درآغـوشمبگـیـر و نجاتـمبده،
قاتـلیبـهدنبالمناست
کهگاهبـهگاهدرآینههامیبینمش!(:
هدایت شده از ᴀʟɢʜᴀᴛᴀʀ|اَلــقِتار
یکنفر پیش فلک ریش گرو بگذارد
بلکه دست از سر آزردن ما بردارد
هدایت شده از ᴀʟɢʜᴀᴛᴀʀ|اَلــقِتار
من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
کـوتاهترینداستانِغمگیندنیا
یـکبیتازسعدیاست:🌱
شخصیهمهشببرسـربیمـار گـریست
چونصبحشداوبـمردوبیمـار بزیست...
«مابهشمیگیمنشخوارفکرییا Overthink»
ولـیعبدالوهابالرفاعیخیلیزیبامیگه:🌱
درسـرم جنگهایبسیاریست وتنها کشتهاشمنم...! (:
حس و حال این روزام خیلی شبیه اون شعر نیمایوشیج شده که میگه:🌱
خـانهاماَبــریست
امادرخیالِروزهایروشنم...!🦋
جانمنبودیوحالاجانفدایشمیکنی
جانمنراستبگو،جانمصدایشمیکنی؟(:
#ارسالیِشما🍃
-یهشاعرچطورازچشمافتادگیروتوصیفمیکنه؟
بدینشکل:🌱
خرابشدتصویرش...
حتیاگرخدافرستد
باراناسیدیبرایِتطهیرش
برفوپاکیبرایتشبیهش
محمدوعیسیبرایتضمینش
یاکهشیطانبرایِتقصیرش
تمـامشد،
خرابشدتصویرش...(:
درجهانیکـهپُـرازهمهمهیاحمقهاست،
توفقطخیرهبمانبـر رَهخود،هیچمگو..!
_سـارایــوسفی🌱