موسیقیشب.
عاشق سوره یاسین و این بیست دقیقه هستم و میتونم تا ابد بهش گوش بدم وای
موسیقیشب.
پلی لیست پادکستامو گذاشتم رو شافل و قلمو دستم بود و همه چی خوب بود تا اینکه این پلی شد، تموم که شد همه چیو ول کردم و بلند گریه کردم.
هدایت شده از بابونه
نمیدونم چرا گیلان فقط ابتدایی رو تعطیل میکنن،
مگه ما آنفولانزا نمیگیریم؟