eitaa logo
موسیقی‌شب.
172 دنبال‌کننده
632 عکس
116 ویدیو
0 فایل
واژه‌ها در من ماندند و در من مذاب شدند و در آن سرمای زندگی‌سوز، واژه‌ها در وجود من بستند. (من یقین دانستم، پشت دریاها شهری‌ست.) / https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_v7r6jdi&btn=Osean
مشاهده در ایتا
دانلود
« إِنَّ اللّهَ عَزِيزٌ ذُو انْتِقَامٍ - ابراهیم / ۴۷ »
تو ناباورانه‌ترین ثانیه‌های عمرمم.
بهش گفتین موش ولی حالا کاش حداقل از محل شهادتش خجالت بکشید :)
رقص اندر خون خود مردان کنند.
اللهم عجل لولیک الفرج السیدنا، و المولانا صاحب الزمان..
اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا..
قضیه کامل جزیره کثیف اپستین،حرف هایی که سلبریتی ها زدن، و نکات تکمیلی.
هدایت شده از فریم
برنی سندرز، سناتور آمریکایی: ترامپ گفت ما باید به ایران حمله کنیم چون نمی‌توانیم اجازه دهیم «سلاح هسته‌ای داشته باشد.» واقعاً؟ این همان رئیس‌جمهوری است که در ژوئن گفت: «تاسیسات هسته‌ای ایران نابود شده‌اند.» ویتنام. عراق. ایران. یک دروغ دیگر. یک جنگ دیگر
هدایت شده از لیلا درواکن مویوم
بیاید تفسیر قرآن درباره یهودی بخونیم
در تاریخ بنویسید، بنویسید ایران رهبر خود را از دست داد، اما مردمش بدون اینکه دستوری از مقام های عالی بگیرند با لباس سیاه و بیرق مولایشان حسین به خیابان ها آمدند. بنویسید وَ هذا يَوْمٌ فَرِحَتْ بِهِ آلُ زِيادٍ وَ آلُ مَرْوانَ و با الله اکبر صدای هلهله‌شان را بُریدند. بنویسید اینجا ایران است، لباس صورتی هارا به شهادت می‌رسانند و لباس سبزهایشان بیدارند، زنده‌اند، حتی اگر جسمشان نباشد. بنویسید این‌ها ایرانی‌اند، بنویسید حتی عزاداری‌شان هم با حماسه همراه است و کسانی در سوگشان هلهله می‌کنند که عزای فرزندان خودشان هم شریف نیست. بنویسید این‌ها هموطنانی دارند غیور. در عراق، در یمن، در پاکستان، در هند. بنویسید جنگ، جنگِ روزه داران لب تشنهٔ امت حسین است با خون‌خواران متعفن اپستین. بنویسید اینجا ایران امام رضا است، پشتوانه این مردم قرآن است، با پرچم یا حسین به خیابان‌ها می‌آیند و با روضه علی اکبر شهدایشان را بدرقه می‌کنند. بنویسید که این ملت، ملت رمضان و محرم است. ملت قرآن به سر گرفتن های شب های قدر در رواق‌ها و صحن‌های حرم، ملت دسته های عزاداری روز عاشورا. بنویسید.. نه! این یکی را خودمان به صفحات تاریخ حک می‌کنیم. ما می‌نویسیم، قطعاً ننتصر. ۱۴۰۴/۱۲/۱۱ - دوازدهم رمضان ۱۴۴۷
هدایت شده از سپیدار؛
خونه موندن داره آزارم میده.