هدایت شده از ‹آبینه.›
عمو زمانی بابای زهرا که معرف حضور همتون هستن، هرسال سعی میکنن برای ولادت امام حسن (ع) تا جایی که توان دارن به مردم مناطق محروم اصفهان کمک کنن.
امسال خودشون درگیر مسائل دیگهای ان بخاطر همین این مورد رو سپردن به ما.
تصمیم بر این شد که یکی از نونوایی های مناطق محروم اصفهان رو انتخاب کنیم
و برای یک روز یا بیشتر پخت نان گرم و رایگان برای مردم اون منطقه داشته باشن.
حالا برای این کار ما به حمایت های شما نیاز داریم، میدونیم که حمایت های شما بچه های ریح، آبینه و بک استیج همیشه همراه ما بوده و خیلی ممنونیم ازتون.
و از این به بعد هم هر ایده ای که به اجرایی رسید با نکات کلی در اختیار شما قرار داده میشه، تا شماهم بتونید از این طرح ها استفاده کنید و فعال این عرصه باشید.
بچه ها برای نون نیاز نیست هزینه بالایی تقبل کنید، گرچه مبلغ بالاتر بره تعداد و روز های نذر بیشتر میشه.
شماره کارت جهت کمک و واریزی:
5892101045816101محمدزمانی آیدی جهت ارتباط: @IzahrazamanI امیدواریم که بتونیم کمک کنیم و تو این شب ها کمک حال چندتا از خانوادههایی باشیم که بضاعت کمی دارن.
هدایت شده از فَحوایِکَلام
خدایا میشه صدقه سر امامحسن بهزودی
عُسر رو بس کنی و بعدش دیگه فقط یُسر، یُسر، یُســر؟
#دعایسحر¹⁴
هدایت شده از 《ثَقَلِین•¹²⁸》
AudioLabmp3-000-InShot_20260304_175529733_٢٠٢٦_٠٣_٠٥_١٧_٢١_٢٠_٥٠٢_٢٠٢٦_٠٣_٠٥_١٧_٢٥_٠٤_٢٢٥_۲۰۲۶_۰۳_۰۵_۱۹_۱۳_۴۵_۳۷۳_1.ogg
زمان:
حجم:
4.7M
پـادکِـسـتِعَـلَـمِسَـبَــزخـانِهٔعـَلـی(ع)″
بِه اِهتِمامِ جَمعی اَز مُحِبّان وَ خِدمَتگُزارانِ اِمامِ مُجتَبی(ع)
خرده پیشکشی خدمت حضرت ام الحسن(ع)و ابالحسن(ع)
به امید نیم نگاهی...
کاری از،استودیو ثقلین؛(!
@ccom_110_313
موسیقیشب.
هنوز زیر اواره پیداش نکردن دعا کنید سالم بیاد بیرون دعا کنید😭😭😭💔
الان دیگه براشون فاتحه بفرستید..
سرمو گرفتم زیر آب سرد.
فکر کردم، به تو، به ما، به مادری که دیگه بچهای نداره، به معشوق چشم به راه، به دختر تنهای زیر آوار، به خون، به عروسکای خونی، به مشق نصفه نیمه مونده، به خون، به خون..
هدایت شده از گرافاتشوریدهیکگیاهسمی
نوشته :
یه جوری میگید طرفدارای جمهوری اسلامی بیسوادن، انگار دانشمندای هستهای که ترور شدن از شما بودن..
هدایت شده از گروه جهادی نصرالله
-بسم الله الرحمن الرحیم-
با توجه به وضعیت موجود
در شهر تهران و شرایط آواربرداری
و نیاز به تامین امنیت،
تعدادی از بسیجیان و جان برکفانِ
آقا امام زمان، برای تجدید قوا
نیاز به غذا برای افطار و سحر دارند.
با توجه به فعالیتهای گستردهی این عزیزان
و اینکه حتی فرصتی برای نشستن
و غذا خوردن هم ندارن،
بنا بر اینه که غذا رو براشون
به صورت لقمه آماده کنیم
و به دستشون برسونیم،
تا حمل و خوردنش در فرصت مناسب
براشون مایهی اذیت نباشه.
اگر دوست دارید در رسوندن اطعام
به این عزیزان سهیم باشید،
هر مبلغی که از دستتون بر میاد
به شماره کارت زیر واریز کنید.
(بزنید روش کپی میشه)
+
۵۰۴۱۷۲۱۲۴۵۱۲۹۹۸۷به نام فاطمه قربانعلی به مدد الهی گزارش ریز به ریز فعالیتها به اطلاع شما عزیزان میرسه. -گروه جهادی نصرالله- eitaa.com/Jahadi_nasr