غمامو آوردم، از شر همه آدما به تو پناه آوردم، حواست که بهم هست؟ به جونِ پسرت کم آوردم.
همین دو قاب از فروردین ؛
چون در محفلِ درد، دل به دریا دادیم.
از مسلمونیِ یه عده متنفرم
و امیدوارم اگر یه روز - خدایی نکرده زبونم لال خدا اون روز سیاهو نیاره - با همین دینداریِ ناقصم به سمت اسلامی که ساختن رفتم قبلش به جرم ارتداد زندانی بشم و فرصت توبه داشته باشم.