هدایت شده از عجم علوی | مهدی مولایی
نوشتن و روضهگفتن و گریه برای تو کار ما نیست دختر کوچک حسین. کاش عرضه میکردیم امشبی را چند دینار شامی به جیب دربان حرامی حرمت که با دشداشهای چرک و ریشهایی بلند و شپشزده روی صندلی مقابل ورودی لمیده میگذاشتیم که فقط دوساعتی چراغهای حرم کوچکت را روشن کند. کاش سکهای پر شالش میگذاشتیم و از شیعیان دمشق چند عروسک برای حرمت رد میکردیم. امشب را نباید تنها و در تاریکی میگذراندی عزیزکم. بمیرم برای آن تاریکخانه میان بازار دمشق…
هدایت شده از مرامپ
سلام به همگی🤍
سالها پیش ما نذر دسته جمعی پخش شیر به نیت شیرخواره کربلا انجام دادیم و خیلی از بچها من جمله خودم حاجتمونو گرفتیم و حالا برای شب داماد کربلا، حضرت قاسم (ع) بنده تصمیم گرفتم یه نذر دسته جمعی راه بندازم برای پخش شکلات در هیئتی که قراره برم.✨
مبالغی که واریز میکنید فقط قراره خرج تهیه شکلات بشه و برای بسته بندی هزینه نمیکنیم.
اکر دوست داشتید هرچقدر که در توان داشتید واریز کنید و نیت خالصانه کنید که مطمئن باشید داماد کربلا شما رو دست خالی نمیزاره❤️🩹
گزارش در همین کانال قرار داده میشه🙏🏻
پ.ن:نیازی به ارسال فیش نیست
شماره کارت:
5022291584296071فاطمه مهدوی مرام (بزنید روش کپی میشه) مدد برسونید و در کانال و گروه هاتون بازنشر بزنید🌱
هدایت شده از ترمه
بتپرستی یک نوع تحریف در عقیدهی خداپرستیست، آدمپرستی یک نوع تحریف در عقیدهی نبوت است. معصومین چهاردهنفر بودند، پانزدهمی وجود ندارد، که حتی اگر داشت رهبر ولی امر مسلمین جهان نبود. از آدمها بت نسازید. علیالاصول نظر هیچکس وحی منزل نیست.
امیدوارم خودم و همین یه ذره هنرم و هر چیزی که دارم تمام و کمال خرج امام حسین بشیم.
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
زندگیم اون موقع که فکر نمیکردم دلتنگ رشاد بشم :
زندگیم الان که مجبورم ازش دل بکنم :