اگر آغوش ِتو زندان و من هم مجرمی باشم ؛
من آزادی نمیخواهم مرا محکوم ِزندان کن .
هدایت شده از ایـــلمــٰآه .
چرا قبول نمیکنی مال منی؟ تو حتی اجازه نداره مال خودت باشی .
موسیقیشب.
میگه که .. - مستی ِدونفره رو هستی ؟ تو بغل ِمن بغلو هستی ؟ : )
میگه که ..
- واسه بغلت میکُشم آدم، فقط چون خوب منو فهمیدی ..
بیکسی دلهای غمگین را کند غمخوارِ هم
غم ، دلِ ما را نوازش کرد و دل غم را نواخت ..
تا حالا شده کاری رو انجام بدین و بعدش با خودتون بگین یعنی من واقعا اینکارو کردم ؟
من الان توی " یعنی من واقعا اینکارو کردم ؟ " ترین حالتِ ممکنم .