بعضی وقتا انقدر خوبم با همه، که خودمم یادم میره حالم بده.
این "خوب بودن با همه"، شاید تنها راهیه که تونستی خودتو از تنها شدن نجات بدی..!
🧠: چیزی شده؟
🫀: نه!
🧠: کسی چیزی بهت گفته؟
🫀: نه! چطور؟
🧠: خب آخه کند میتپی!
🫀: نه چیز خاصی نیست؛
🧠: مطمئنی؟
🫀: آره..
🧠: میخوای بغلت کنم؟
🫀:...آره:)