🧠: چیزی شده؟
🫀: نه!
🧠: کسی چیزی بهت گفته؟
🫀: نه! چطور؟
🧠: خب آخه کند میتپی!
🫀: نه چیز خاصی نیست؛
🧠: مطمئنی؟
🫀: آره..
🧠: میخوای بغلت کنم؟
🫀:...آره:)
کاش ،کاش، کاش
میدونی؟کاش اصلا هیچ کاشی وجود نداشت .
اینجوری زندگی خیلی قشنگ تر بود💔