چه حس خوبیه یکی رو داشته باشی حتی وقتی سرش شلوغه یهو برگرده بهت بگه: محض اطلاع حواسم بهت هستا (:
یه سه نفری هستن
که یه حس خوب و عجیبی بهم میدن؛
وقتی باهام حرف میزنن یا پیشمن اصلا دوست ندارم ارتباط مون قطع بشه!
خودشون نمیدونن اما الان بهترین کسایین که دارمشون:)