یه سه نفری هستن
که یه حس خوب و عجیبی بهم میدن؛
وقتی باهام حرف میزنن یا پیشمن اصلا دوست ندارم ارتباط مون قطع بشه!
خودشون نمیدونن اما الان بهترین کسایین که دارمشون:)
ولی وقتی دقت میکنم میبینم چقدر خوب خود واقعیم و ورژن غمگینم رو میتونم توی جمع کنترل و مخفی کنم!
این خوبه و خداروشکر که میتونم!
سکوت آدما رو جدی بگیرید.
دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛
آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛
فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه
اونا دارن شما رو ترک میکنن.
#خوندنی