حتی اگه دوباره خواد جایگاه قبلیشو بدم بهش نمیشه!
چون اون جایگاه کلا حذف شد و رفت..
حالا هی من هیچی نمیگم هر حرفی میزنید بزنید، هر کاری هم میکنید بکنید؛
ولی اون موقع که کلا گذاشتم رفتم مدیونــید سراغمو بگیرید🤌🏻.
پاییز هم مثل انسان ها شده
انگار ته دلش یه حرفی مونده که نمیتونه به زبون بیاره..
و همون میشه بغضی که قورتش میده🙂!
عشق ؛
انتظـار ؛
دلـتنگی ؛
بیخوابی ؛
بـدندرد ؛
روحدرد ؛
بدترین چیزایی اند که یه انسان میتونه تجربه کنه:)
من خاطراتم با تورو،هرشب مرور میکنم
میمیرم از دوریت ولی،حفظ غرور میکنم
_حامیم
آدمای کمی هستن که بتونن قلبِ شکستتو ترمیم کنن...
آخرش چه بخوای چه نخوای باید خودت به فکر ترمیم قلبت باشی!
باید سعی کنی قوی باشی؛
کسای دیگه تا وقتی که مشکل خودشون یادشون میاد فراموشت میکنن..:)
قوی بودن راهشه!