آذر..
آخرای ماه آذرو اصلا نمیخوام ببینم!!
نمیدونم خوشحال باشم، ناراحت باشم، عصبی باشم، مضطرب باشم
یه جوریم!
حرف میزنم
ولی تو سرم با خودم!
شاید دلیل بیشتر سردردام برای همینه!!!🤷🏻♀️🙂
توجه زیادی هم آدما رو ازت دور میکنه!
التماس زیادی هم پر رو شون میکنه!
با محبت زیاد هم خوشی به دلشون میزنه!؛
خلاصه بگم، به هرکسی زیاد از حدش اهمیت ندین..:/