آدمها گریه میکنن ؛ ولی هنوز کسی
که اونهارو به گریه انداخته رو دوست دارن:)
هیچوقت نگران این نباشید که
ارزشتون رو فهمیدن یا نه ، آدمها به وقتش
میدونن چی رو از دست دادن:/
دلِ من اینجوری از دستم رفت که...
اولِ اول ازش مثلِ چی بدم میومد!
یعنی جوری که.. میدیدمش اصلا بدرفتاری وجودمو میگرفت!!
بعد نمیدونم چی شد و درونم چه اتفاقی افتاد که یهو به خودم اومدم و دیدم شبا با فکرِ بهش خوابم میره!:)
اون موقع زیادی خودمو تحقیر و توهین کردم😅
و الانم همینجوری آسیب پشتِ آسیب..:)
اصلا آدم از خود بیخود میشه...