هیچوقت نگران این نباشید که
ارزشتون رو فهمیدن یا نه ، آدمها به وقتش
میدونن چی رو از دست دادن:/
دلِ من اینجوری از دستم رفت که...
اولِ اول ازش مثلِ چی بدم میومد!
یعنی جوری که.. میدیدمش اصلا بدرفتاری وجودمو میگرفت!!
بعد نمیدونم چی شد و درونم چه اتفاقی افتاد که یهو به خودم اومدم و دیدم شبا با فکرِ بهش خوابم میره!:)
اون موقع زیادی خودمو تحقیر و توهین کردم😅
و الانم همینجوری آسیب پشتِ آسیب..:)
اصلا آدم از خود بیخود میشه...
موزیک هم مرحم دردِ آدمه.. هم نمکِ زخمِ آدم🙂:)
بستگی داره با اون موزیک یادِ چه خاطره ای بیوفتی:)
اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
دلِ من اینجوری از دستم رفت که... اولِ اول ازش مثلِ چی بدم میومد! یعنی جوری که.. میدیدمش اصلا بدرفتا
اینم اضافه کنم که
وقتی میدیدمش ناخودآگاه چشمم روش زوم میشد..؛
همه جا انگار تار بود و فقط اون توی صحنه بود:)
و خیلی واضح.. ضربان قلبمو حس میکردم:)