آدما خیلی چیزا رو یاشون میمونه،
ولی دیگه درموردش حرف نمیزنن.
دلیل نمیشه که چون درموردش حرف نمیزنن یعنی فراموش کردن! .
یه موقع ها که عمیق فکر میکنم میبینم من دلخوشی های قشنگی دارم ،
مثل دوستام.. عروسکام.. خوانندهموردعلاقم..
ولی ببین غمِ نبودنِ فلانی تو زندگیم چقدر زیاده که همه ی اینا رو از یادم برده:/ #ازمن
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگوکیمثلمنازتویچشمتوحرفتومیخونه؟
#دیدنی
341.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تف تو اون حسی که اون زمان آدم پیدا میکنه:/