هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
یه مریضی ام هم هست واسه یکی کادو تولد میگیری بعد خودت از کادوعه خوشت میاد.
تو زندگیت
مجبور نیستی به هیچکس
راجع به چیزی جواب پس بدی
"به غیر از وجدانت"
اینو هیچوقت یادت نره
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این آهنگ که قشنگه ولی.. حتی اگر زشت ترین آهنگ دنیا هم باشه با صدای تو زیبا میشه:)
کاش زندگی یه ماشین بود، به رانندهاش میگفتم نگهدار من دیگه میخوام پیاده شم🚶♀️.
628.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوسِت دارم به اندازه حامیم که میگه:
آزادی بیش از حد باکلاس بودن نیست؛
حیا در وجود زنان مانند شجاعت در وجود مردان است.