عزیزم میفهممت
خودمم مثل خودت
من همیشه فکر میکردم خب دیگه اینبار دوست صمیمیم رو پیدا کردم ولی خب بعدش میفهمیدم که نه....
باید فقط منتظر بمونیم تا خدا همون آدمی که مناسبمون رو هست واقعا بزار سر راهمون اونموقع اگه واقعی باشه هیجوره نمیره
و در رابط با دوستات
من خودم ترجیح میدم تنها باشم تا با کسی که بهم اهمیت نمیده و صرفا منو به چشم یه وسیله میبینه رفیق باشم
بازم خودت میدونی عزیزم...