؛𔓎 حتی اگر همیشه صحبت نکنیم، شما واقعاً دوست خوبی هستی، میتونی مرا درک کنی! کسی منو درک نمیکنه.. من قدردان شما هستم دوست من!.
-چون.. من هم مثل تو هستم! من رو هم کسی درک نمیکنه.. پس من تورو درک میکنم و تو من رو!..
🗝 ִֶָ 𔓎 ࣪ 𓏲
هدایت شده از صامت .
Last page ?
یه چنل با وایب قشنگ و بوی وانیل و پنکیک :)))☕💕مگه میشه این چنل نداشته باشی؟..