همونطور که میدونید دیگه امتحانات شروع شده.. احتمالا من هم کمتر به اینجا سر بزنم:< «نگران تقدیمیهاتون نباشید خیلی زود میفرستمشون!» امیدوارم شماهم تو امتحاناتتون موفق باشید!
فعلاا~ ^^
این یه سال تحصیلی به اندازه سه سااال طول کشید... خوش گذشت-
بالاخره تموم شد، few.. ><"☁️