7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوری فوری فوری
🛎🛎🛎🛎🛎 با این روش اهانت به مرقد مطهر امام خمینی ره را خنثی کنید
🌴🇮🇷🌴🇮🇷🌴
#رهبر_عزیزم_خمینی
7.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دیدنی و بصیرتبخش دربارۀ فتنۀ اخیر
#️⃣گرچه حدیث تکراری است اما امید بخش است و بصیرت زا. با این نگاه باید دعا کنیم هر ماه در کشور، یک فتنه باشد برای رو آمدن کثافاتی که چهل سال است خودشان را قایم کرده اند. ما پیروزیم. این سنت الهی است.
عیادت رئیس دفتر مقام معظم رهبری از آیتالله نوری همدانی
🔹صبح امروز حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران از آیتالله نوری همدانی عیادت و سلام رهبر انقلاب را به ایشان ابلاغ کرد.
🔹حجتالاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین در جریان آخرین وضعیت درمانی آیت الله نوری همدانی قرار گرفت و برای ایشان آرزوی بهبود و سلامتی کرد.
🆔 @rasanewsagency
عبدالله بن ابی یعفور خدمت امام صادق علیه السلام میرسه و سوالی از حضرت میپرسه.....
در ادامه جواب، امام یه جا میفرمایند:
آیا سخن خداوند را نشنیدهای «الله ولیّ الذین آمنوا ... خداوند یار کسانی است که ایمان آورده و به سوی روشنائی هدایت، سوق می دهد» و آنها را از تاریکیهای گناهان بیرون آورده و به سوی نور توبه و آمرزش هدایت میکند، و این به خاطر ولایتشان نسبت به هر یک از امامان عادلی است که از سوی خدا برگزیده شده اند، و خداوند فرموده است: «والّذین کفروا أولیائهم الطاغوت... اما کسانی که کافر شدند اولیاء آنها طاغوت میباشند که آنها را از نور به سوی ظلمتها می برند» ابی یعفور گوید: مگر این نیست که خداوند از این آیه کفار را اراده کرده است آنجا که فرموده: والّذین کفروا؟
گوید، حضرت فرمودند:
چه نوری برای کافر است هنگامی که کفر ورزیده است، تا آنکه از نور بیرون به سوی تاریکیها برده شود، و همانا خدای متعال در آیه کسانی را اراده فرموده که در حوزه نورانیت اسلام بودهاند، پس وقتی که موالی هر امام جائر و ظالمی شدند که از سوی خدا نبود، به واسطهی این ولایت (نسبت به ائمه جور) از نور اسلام به سوی تاریکیهای کفر خارج شدند و خدای تبارک و تعالی برای آنها آتش جهنم را همراه با کفار واجب گردانید. و سپس: این آیه را تلاوت فرمودند: «اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون
آنها اهل آتشند و همیشه در آن خواهند ماند».
🌱| اصول کافی: ج۱ /۳۷۵ ح ۳ و از او در بحار الانوار: ج۲۳ / ۳۲۲ ح ۳۹. |