درود!پناهگاه نویسنده ها به دلایلی نابود شد.اما این باعث نمیشه ما دیگه با ذوق شعر نخونیم و به نوشتن ادامه میدیم!پس خوشحال میشم دوباره توی گوشه ی دنج،جایی که همیشه توی روزهای بارونی سرپناهه ببینمتون!
https://eitaa.com/bookamaya
هدایت شده از ⚓⊱𝖡𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗉𝖾𝖺𝗋𝗅⊹
همیشه الگوی من میا بوده و خواهد بود.
روی خاک ایستاده ام
تا ستاره ها ستایشم کنند
تا نسیم ها نوازشم کنند
از دریچه ام نگاه میکنم
جزء طنین یک ترانه نیستم
جاودانه نیستم
_فروغ فرخزاد
نمیدونم دچار این مریضی شدید که همش یه کتاب رو چند دور میخونید،انگار نمیتونید یه کتاب جدید شروع کنید؟