ولی من هر وقت بریدم و خسته شدم
و فکر کردم که دیگه نمیتونم ادامه بدم؛
همین یه جمله منو نگه داشته که میگه:
تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند:)))🫀🫂
@boookmark
جهان به کسانی که برای
کوچکترین داشتهها شاکرند و
بر نداشتهها کمتر غر میزنند
بیشتر میبخشد !
آنها نعمات بیشتری را
از هستی جذب میکنند🦋☁️
@boookmark
453.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی همین الانه زیباییهای اون در همین لحظه نهفته هستن نه چیزی تو گذشته مونده و نه چیزی تو آینده اهمیت داره📚🌿@boookmark
ما دوام آوردیم؛ عجیب دوام آوردیم...
اما فرق بود میان دوام آوردن ما و دوام آوردن آدمهای دیگر... فرق بود میان رسیدن ما و رسیدنِ آدمهای دیگر... که جایی که آنان راه میرفتند، ما میدویدیم، جایی که آنها میدویدند، ما سینه خیز میرفتیم... آنان برای رشد و رفاه میجنگیدند و ما برای بقا...
تمام مردم جهان زندگی میکردند و ما...
ما فقط داشتیم زنده میماندیم...
#نرگسصرافیانطوفان🌬
@boookmark