907.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای هاشمی:
تا سفر مذاکرهکنندگان شروع میشود میگویند میترسیم و میلرزیم.
میترسند مذاکره موفق بشود و میدان از اینها گرفته بشود. ترس واقعی اینجاست.
پ.ن : این و ببینید جناب عالیجناب سرخ پوش میفرمایند رهبر نظارت دارند و منافع ملی و....
خوب کلی سوال هست... حالا کلیپ بعدی ببینید.
@bssham
به سمت شام ✊
آقای هاشمی: تا سفر مذاکرهکنندگان شروع میشود میگویند میترسیم و میلرزیم. میترسند مذاکره موفق بشو
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف:
👈 آقای هاشمی ، گیرم اختلاف نظری هم بین شما و آقا باشه! آیا تو باید به حرف آقا عمل کنی ، یا آقا به حرف تو؟!؟
پ.ن: اقای قالیباف چه کسی حالا باید به حرف چه کسی کند....
کلیپ اول از این بابت بود که مردم از جریان غرب گرا همیشه میترسیدند و این برای امروز و دیروز نیست.
نخیر اقای هاشمی ترس از مذاکره نیست ترس از مدل مذاکره است.
شما هم که آنجایی اختلاف نظر داشتید طور دیگری برخورد کردید با نظرات آقا.
اقای شهید ما مدافع منافع ملی بودند اما جریان غرب گرا کجا مدافع منافع ملی بودند؟
اقای قالیباف شما کدام مسیر را خواهید رفت انچه رهبرمان فرمودند یا مسیر دیگری ....
قطعا تاریخ در این باره قضاوت خواهد کرد. مسیری را بروید که آیندگان درباره شما نظری متفاوت نسبت به آنچه درباره اقای هاشمی دارند، داشته باشند.
@bssham