اینم تمامه !..
اربعین تموم شد ,
همه موکب ها جمع شد ..
دیگه صدای هله هلبیکم نمیاد !
دیگه هر شب نمیتونیم تو خیابونای کربلا
دنبال خوراکی های خوشمزه موکبها باشیم
دیگه رفیقامون برگشتن ایران ..
دیگه خیابونا خلوت شد !
دیگه تموم شد 💔:(
#ازمن
هی میام ادامه کلیپهای بینهایتی رو ببینم ولی خب آخه استاد ابراهیمی ۲۰ دقیقه کلیپ ضبط کرده 😩!
اسراء³¹³🇮🇷
اینم تمامه !.. اربعین تموم شد , همه موکب ها جمع شد .. دیگه صدای هله هلبیکم نمیاد ! دیگه هر شب نمی
داریم برمیگردیم ایران ، واقعا تموم شد ..
و ما ، به امید دیدار گفتیم و رفتیم !
از موکب صاحب الامر شهرری خدافظی کردیم ،
دیگه خبری از شارع النهر/فرع الزهور نیست؛
تموم شد و ما همه خاطرات و قشنگی هاش ُ
با خودمون آوردیم تا از دلتنگی دق نکنیم 💔: ))
#ازمن