eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
عاقبت شبی در تمنایِ شنیدن دوباره صدایه خنده هایت چشمانم را برای همیشه خواهم بست.
كسى كه تورو بخواد هم برات وقت داره، هم حالتو ميفهمه، هم حرفى رو كه نبايد، نميزنه هم حرفى رو كه بايد، ميزنه و همیشه هم سعی می‌کنه تورو خوشحال کنه
قلب دلایل خود را دارد دلایلی که عقل از آنها هیچ نمی داند...
بهترین جواب بدگویی: سکوت بهترین جواب خشم: صبر بهترین جواب درد : تحمل بهترین جواب سختی : توکل بهترین جواب خوبی : تشکر بهترین جواب زندگی : قناعت بهترین جواب شکست : امیدواری
بعضی وقتا تنها چیزی که احتیاج داری اینه که بدونی یکی هست که باورت داره...
‏بعضی اتفاق‌ها نباید بیوفته بعضی حرف‌ها رو نباید زد بعضی راه‌ها رو نباید رفت، رفتی دیگه برگشت نداره! مثل دروغ گفتن، مثل دل شکوندن، مثل خیانت...
کسی که زندگی رو تنهایی یاد گرفته، هیچکس نمیتونه با نبودنش اونو بترسونه .
دوستان چالش بگید با ادمین ها و خودتون انجام بدیم چالش هارو پنج شنبه ها و چهار شنبه ها انجام میدیم بازی ها و چالش هاتون مثل جرئت حقیقت و چالشی که گفتید اسکرین شات بگید پیش نهاد بدید برای این هفته ممنون که ما رو همراهی میکنید
‌|برای همه خوب باش ! آن کس که فهمید همیشه در کنارت خواهد بود ؛ و آن کس که نفهمید روزی دلش برای تمام خوبی هایت تنگ میشود ...👌| |خوب‌باش☺️|
|چه خوبه که کلید باشیم نه قفل🗝 نوازش باشیم نه سیلی🧸 با هم بخندیم نه به هم راه باشیم نه سد🛣 درک کنیم نه ترک نمک لحظه‌ها باشیم نه نمک زخم‌ها🎈|
میگن دورت شلوغ باشه و کل حواست به اونی که دوسش داری باشه کار سختیه اما من میگم دورت خلوت باشه و تنها باشی و بازم با هر اخلاقی که اون داره دوسش داشته باشی و هر لحظه بیشتر به یادش باشی خیلی بهتره
📋 Never Regret. If its good its wonderful. If it's bad it's experience. هرگز افسوس نخور. اگه خوب باشه، شگفت انگیزه. اگه بد باشه، تجربه است.