#چند_کلام_ساده 📋
Never Regret.
If its good its wonderful.
If it's bad it's experience.
هرگز افسوس نخور.
اگه خوب باشه، شگفت انگیزه.
اگه بد باشه، تجربه است.
#ماهے
یجا خونده بودم
اشک چشم سمت چپ
شکستن قلبه!!!
پس ببینید چندین بار قلب من شکسته....
#حرفهاۍیڪماهے
واقعیت تلخ و سختیه
خیلیا با هم هستن اما عاشق نیستن
خیلیا هم عاشق هستن اما با هم نیستن:(
و این رو فقط سرنوشت و اراده رقم میزنه...
#حرفهاۍیڪماهے