هدایت شده از نارنجے عوجولو🍊:)
چرا 230 تا نمیشیم؟
دیگه به خدا انگیزمو از دست دادم😐🚶🏻♀
🗯 پروانه
گاهی آدم میماند
بین ماندن و رفتن کدام را
انتخاب کند!
بماند از بی توجهی بسوزد
یا برود و از دلتنگی بمیرد؟
اما ماندن و گم شدن در روزمرگی هم
کم از مُردن نیست
باید یکی باشد
که در بین تمام دغدغه هایش الویت باشی
نه گزینه ای برای رفع بی حوصله گی،
پس هر جا حس کردی
ماندنت توهین به احساست است؛
بی صدا،حتی بدون بستن چمدانت برو
بگذار بیایدو نبودنت را حس کند
کسی که حضورت را ندید!
بگذار تا ابد با جای خالی ات دست و پنجه نرم کند؛
گاهی رفتن و نبخشیدن لطف است نه ظلم!
#ماهے
https://eitaa.com/oghyanous_khial/3754
خواهش میکنم نزنید
به کارت ادامه بده ولش کن آقا به خدا ارزش ندارن این آدما که بخوایی این همه ممبرو پست هات رو و زحمات رو هدر بدی باور کن خواهش میکنم ازتون لطفا
حواستون به قول هاتون خیلی باشه ها
ما روی قول های شما حساب وا کردیم میدونید که اینو؟
#حرفهاۍیڪماهے