eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
چقد باید ملاحظه دیگران رو بکنم بزار داد بکشم ، جیغ بکشم ملاحظه خودمو کنم
هدایت شده از ⚡️پࢪوفایݪ لند⚡️
همسایه ها حمایت کنید بشیم۲۸۰
خانواده کاکتوس توجه کنید توی این ناشناس ادمین یسنا برید بگید موافقید بهتون ادیت زدن یاد بدیم ؟؟!🌱
روانشناسی می‌گفت : مریضای واقعی هیچوقت پیش ما نمیان ، کسایی میان که از دست مریضای واقعی مریض شدن...! روانشناسی به راستی علم حقیقت های تلخ است!
هدایت شده از نارنجے عوجولو🍊:)
چرا 230 تا نمیشیم؟ دیگه به خدا انگیزمو از دست دادم😐🚶🏻‍♀
🗯 پروانه گاهی آدم میماند بین ماندن و رفتن کدام را انتخاب کند! بماند از بی توجهی بسوزد یا برود و از دلتنگی بمیرد؟ اما ماندن و گم شدن در روزمرگی هم کم از مُردن نیست باید یکی باشد که در بین تمام دغدغه هایش الویت باشی نه گزینه ای برای رفع بی حوصله گی، پس هر جا حس کردی ماندنت توهین به احساست است؛ بی صدا،حتی بدون بستن چمدانت برو بگذار بیایدو نبودنت را حس کند کسی که حضورت را ندید! بگذار تا ابد با جای خالی ات دست و پنجه نرم کند؛ گاهی رفتن و نبخشیدن لطف است نه ظلم!
خبری نیست جانِ دل، ما مانده ایم و یادِ شما..! 🍊
https://eitaa.com/oghyanous_khial/3754 خواهش میکنم نزنید به کارت ادامه بده ولش کن آقا به خدا ارزش ندارن این آدما که بخوایی این همه ممبرو پست هات رو و زحمات رو هدر بدی باور کن خواهش میکنم ازتون لطفا
همونی دلیلِ گریه‌هامون شد، که عاشقِ خنده‌هاش بودیم! و واقعیتی تلخ تر از حد تصور...🙂
حواستون به قول هاتون خیلی باشه ها ما روی قول های شما حساب وا کردیم میدونید که اینو؟
هنوزم هواتو هرکجا باشی دلم یواشکی داره... :")