دوستان ببخشید فردا ساعت ۱۳ تا ۱۴:۲۰ صندلی داغ داریم چون ادمین های عزیز کارداشتن و خودم هم همین طوری نشد فردا حتما انجام میدیم ادمین های عزیز یادتون نره
همش درجا میزنیم ای کاش فردا صبح انرژی مثبت باشه برای همه ادمین ها و ممبرا و ...
بشیم ۴۷۵🙂🖤🤍
ممنون از دوستانی که ما رو همراهی میکنند 🌼🍃💜
امید وارم صبح که از خواب بلند میشید حرفی رو بشنوید و چیزی یا کسی رو ببینید خلاصه اتفاقی که منتظرش بودید بیفته
😁😇🤍
شب خوش 🌙💜🍃
https://eitaa.com/ghobadi123/1655
امیدت به خدا باشه ایشالله که میشه عزیز
یعنی مطمئن باش میشه اگر هم نشد بهترش میشه خدا حواسش هست 🙃😇🤍🌙