|تهِ تهِ همه ی نا امیدی ها
نداشتن ها، نخواستن ها،
نبودن ها، و بن بست رسیدن ها
خدا را داری که آغوشش را
برایت باز کرده است
نا امیدی چرا؟!|
فقطدلخوشم به خودش تو اینروزا♥️
صبحتون نورانی....✨
#ماهے
من هم آدم بزرگی شدم
آنقدر بزرگ که دیگر به همه چیز بی تفاوت هستم شبیه این روزهای تو
آنقدر بی تفاوت که رویای شب هایت
بشود مرور این روزهای من
منی که عاشقانه تو را دوست دارم
و تو
عین خیالت هم نیست.
#یسنا