تحقیقات #روانشناسی نشان میدهد تماشای کسی که دوستش دارید تا 44 درصد میزان درد را کاهش میدهد پس بجای دارو خوردن ، تا میتونید به کسی که دوسش دارید نگاه کنید. :)
#یادگیری
هرگز نگو "خسته ام"؛
زیرا اثبات میکنی ضعیفی
بگو نیاز به استراحت دارم
هرگز نگو "نمی توانم"
زیرا توانت را انکار میکنی
بگو سعی ام را میکنم
هرگز نگو "حوصله ندارم"
زیرا برای سعادتت ایجاد محدودیت میکنی
بگو باشد برای وقتی دیگر..
هرگز نگو "شانس ندارم"
زیرا به محبوبیتت در عالم،
بی حرمتی میکنی
بگو حق من محفوظ است