eitaa logo
『ڪاکٺوس🌵』
305 دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
427 ویدیو
8 فایل
♡عاشق ࢪا ڪہ بࢪ عڪس ڪنے مے شود “ قشا؏ ” دهخدا ࢪا مے شناسے؟ لغٺ نامہ اش ࢪا ڪہ باز ڪࢪدم نوشٺہ بود قشا؏ دࢪدے ڪہ آدم از دࢪمان آن مایوس مےشود.♡
مشاهده در ایتا
دانلود
10:10
هدایت شده از نـوݩ خـامـه اے
خیلی ساده بگم اکثر ما تبحر خاصی تو فریب دادن خودمون داریم. حقیقت رو می دونیم ولی هزار دلیل تو مغز و قلب مون می سازیم که حقیقت رو قبول نکنیم. می دونیم اطرافمون داره چه اتفاقاتی میفته ولی چشمامون رو می بندیم و طوری خروپف می کنیم که انگار خواب خوابیم. که انگار هیچی نمی فهمیم. ما با فریب دادن خودمون دنبال آرامشیم ... دنبال فرار از فکر و خیال ... ولی یه روز ، یه جا دیگه با فریب دادن خودمون هم آرامش به دست نمیاریم. اون وقت درد اصلی شروع میشه. حقیقت رو مزه می کنیم و دوست داریم تمام گذشته مون رو بالا بیاریم ... خیلی ساده بگم ما می دونیم داره چی میشه. می دونیم اطرافمون چه خبره. فقط دنبال ذره ای آرامشیم. حتی به قیمت فریب دادن خودمون. همین اندازه غلط ... همین اندازه اشتباه...
به لطف عشق تو من عاشق خودم شدم🙃
آدم‌ها دوجای زندگیشون بشدت متحول میشن، وقتی یک آدم خاص وارد زندگیشون میشه، و وقتی یک آدم خاص از زندگیشون میره … @Cactusms
‏_همه چیز برمیگرده به "ذات" آدم! ‏بعضیارو هرچقدرم ببخشی؛ ‏هرچقدرم بهشون فرصت بدی؛ ‏ذاتشون خرابه! ‏ذات که خراب باشه دیگه نمیشه کاریش کرد @Cactusms
تو باید یاد بگیری سکوت رو گوش کنی. روی تخت خواب دراز بکش، چشمات رو ببند و فقط به سکوت گوش کن؛ باشه؟ تو باید تصور کنی که این سکوت صدای منه، که این سکوت خودِ منم. می‌فهمی؟ همین‌جوری بمون و تکون نخور، این سکوتی که نوازشت می‌کنه خودِ منم، آروم باش من با توام؛ گوش کن.🌱 -ماتئی ویسنی یک @Cactusms
هدایت شده از نـوݩ خـامـه اے
بعضی وقتا یه چیزایی رو میبخشم که شبا موقع خواب وقتی بهش فکر میکنم به خودم میگم چجوری این کارو کردی؟.... چجوری گذاشتی بهت بگه بی احساس؟... چجوری گذاشتی براش بی اهمیت بمونی؟... چجوری گذاشتی وقتی کارت گیر بود بیاد سمتت؟؟... چجوری؟.... چجوری.........چجوری.....
وقتی ناراحت هستید فقط کافیه به این فکر کنید؛که دیگه مجبور نیستین شنبه ۷ صبح برید مدرسه! @Cactusms
😂😂😂😂
اون وقتی که یه روز کامل گوشیتو خاموش میکنی بعد که روشنش میکنی میبینی از یه نفر کلی تماس از دست رفته و مسیج داری که نوشته«کجایی نگرانتم» همونو نگه دار باقی که صبر میکنن تا آنلاین شی تا بعد بگن کجا بودی رو هم بریز دور به همین سادگی:)) @Cactusms