بعضی وقتا یه چیزایی رو میبخشم که شبا موقع خواب وقتی بهش فکر میکنم به خودم میگم چجوری این کارو کردی؟.... چجوری گذاشتی بهت بگه بی احساس؟... چجوری گذاشتی براش بی اهمیت بمونی؟... چجوری گذاشتی وقتی کارت گیر بود بیاد سمتت؟؟... چجوری؟.... چجوری.........چجوری.....
#zr
#زارا