من یاد گرفتم سکوت کنم
یاد گرفتم جواب هر حرفی رو ندم
یاد گرفتم برداشت هر کسی واسم مهم نباشه
یاد گرفتم انسان ها به راحتی میتونن فراموشت کنن
پس تو هم ذهنت رو درگیر اونا نکن
یاد گرفتم از آرزوهام دست بکشم
یاد گرفتم تنهایی زخمام رو ترمیم کنم
یاد گرفتم تنهایی قدم بزنم
تنهایی برقصم
تنهایی کتاب بخونم
یاد گرفتم افرادی که دوسم دارن رو دوست داشته باشم
من خیلی چیزا رو یاد گرفتم
و مطمعنم که قراره روزگار درس های مهم تری رو بهم بده🙃🌱
https://eitaa.com/apolon/2203
من موافق نیستم
چون اینکه میگیم این عدد یا این روز
روز نحسی هست یا این عدد بدشانسی میاره و این عدد خوش شانسی میاره همش دروغه
عدد666 هم یه عدده
و این حرف به نظرم اشتباهه🙃
من خیلی صبوری سکوت میکنم،چیزی نمیگم..
دعوا نمیکنم،جواب دندون شکن نمیدم،زبونم تیز نیست..
ولی یهو میترکم! چشممو میبندم و جیغ و داد میکنم..
یهو دلسرد میشم،یهو میرم؛یهو دیگه«دوست ندارم»
وقتی کاسه صبرم لبریزشه دیگه مهم نیست کی روبرومه..!🚶♀