https://eitaa.com/apolon/2203
من موافق نیستم
چون اینکه میگیم این عدد یا این روز
روز نحسی هست یا این عدد بدشانسی میاره و این عدد خوش شانسی میاره همش دروغه
عدد666 هم یه عدده
و این حرف به نظرم اشتباهه🙃
من خیلی صبوری سکوت میکنم،چیزی نمیگم..
دعوا نمیکنم،جواب دندون شکن نمیدم،زبونم تیز نیست..
ولی یهو میترکم! چشممو میبندم و جیغ و داد میکنم..
یهو دلسرد میشم،یهو میرم؛یهو دیگه«دوست ندارم»
وقتی کاسه صبرم لبریزشه دیگه مهم نیست کی روبرومه..!🚶♀
به قولِ نزار قبانی:
کاش کسی بود که چشمهایمان را میفهمید ؛
وقتی ناراحت میشدیم به سینه اش اشاره میکرد و میگفت:
اینجا وطنِ توست