توی رفاقت صمیمی و یا رابطه ی عاشقانه و... یه نقطه دارم که دیگه بحث نمیکنم؛توضیح نمیدم؛فوحش نمیدم و توجیهی هم نمیخوام فقط آروم میرم بعد طرف به خودش میاد و میبینه اونی که هر بار کوتاه میومد و خودشو کوچیک میکرد دیگه کلا نیست:)
🌵@CactusmEm 🌵
-پاتریک:خوشبختی یعنی چی؟
+باب اسفنجی:یعنی یه نفرو پیدا کنی که از خودت دیوونه تر باشه•__•
🌵@CactusmEm 🌵
به نظرم باب اسفنجی خودش یه سبک زندگیه
و باید ازش یاد بگیریم که:
-زیاد بخندیم و هر وقت سخت گذشت راحت گریه کنیم!
-تو زمان حال زندگی کنیم!
- همیشه کنار آدمایی دوست داشتی زندگیمون دیوونه باشیم!
-خوشبین باشیم و حتی آدم های بد داستانمون رو هم دوست داشته باشیم!
🌵@CactusmEm🌵
بابام بهم گفت :میشه تو هیچوقت زن نگیری!؟
گفتم چرا؟
گفت تو بری، خونه سوت و کور میشه
هیچ کسی مزاحم منو مامانت نمیشه
کسی تو همه کارا دخالت نمیکنه
هیچکس سر جای من نمیخوابه
کسی پیراهن و تیشرتامو نمیپوشه
کسی با پیام بازرگانی نمیخونه
کسی با گل های بازیکنای فوتبال داد نمیزنه
اصن هر کیم رفت تو نباید بری!
به نظرم قشنگ ترین عاشقانه ای بود که شنیدم=)!'
🌵@CactusmEm🌵
خدایا باور کنـ ما اونقدرے که آرزو داریمـ وقتـ نداریمـ خبـ بجنبـ قربونتـ برمـ...!
🌵@CactusmEm🌵
هدایت شده از پیــانـو..!(؛
2 Qahr _ Ashti.mp3
زمان:
حجم:
2.9M
اینو بزارید پروفتون
ایدی رو ترجیحا پاک کنید
بیو تولدٺمباࢪڪسارا♡
اسم توݪدتمبارڪ
کلیپی ک توی چنل
@sarrra_art1
هس رو با کپشن فور کنید واسش
دمتون گرم!
ان شالله جبران کنیم🙂🚶♂
@sarrra_art