ولی بنظرم خدا تورو گذاشت وسط زندگیم که بگه:بیین همیشه ام زندگی بد پیش نمیره...
🌵@CactusmEm 🌵
از خدا میخوام همونطور که این شانس رو بهم داد تا تو بیایی تو زندگیم همینطوریم خودش تورو برام نگه داره بهترینم...
🌵@CactusmEm 🌵
روانشناسی میگه وقتی کسی برای چیزای کوچیک گریه میکنه و سر مسائل احمقانه و کوچیک عصبی میشه و نسبت رفتارهای شما حساس و زودرنجه عشق زیادی رو نسبت به شما داره:))
🌵@CactusmEm 🌵
سلام دوستان یه دکلمه میخوام برای اسم ملینا
هر کسی داره لطفا ایدی بزاره که پیام بدم بهش د برام بفرسته
یا یه چیزی که برای تولد خواهر باشه ممنونم
『ڪاکٺوس🌵』
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن:«گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی:«درد و بلای مردم
تُرکا وقتی میخوان دعای خیر کنن میگن
"اَلین یار بوینونا" .یعنی: «بغلِ یار باشی»=)!''
🌵@CactusmEm 🌵
گاهی
دلم می خواهد
بگذارم بروم
بی هرچه آشنا...
گوشه ی دوری گمنام
حوالیِ جایی بی اسم
گاهی واقعا خیال می کنم
روی دست خداوند مانده ام
خسته اش کرده ام :)
🌵@CactusmEm 🌵
•°•ᗷᗴ ᗴᗩᘜᗴᖇ, ᑎOT ᑎᗴᗴᗪY
•°•مشتاق هَم باشید نه محتاج!
🌵@CactusmEm 🌵