من خیلی صبوری سکوت میکنم،چیزی نمیگم..
دعوا نمیکنم،جواب دندون شکن نمیدم،زبونم تیز نیست..
ولی یهو میترکم! چشممو میبندم و جیغ و داد میکنم..
یهو دلسرد میشم،یهو میرم؛یهو دیگه«دوست ندارم»
وقتی کاسه صبرم لبریزشه دیگه مهم نیست کی روبرومه..!🚶♀
به قولِ نزار قبانی:
کاش کسی بود که چشمهایمان را میفهمید ؛
وقتی ناراحت میشدیم به سینه اش اشاره میکرد و میگفت:
اینجا وطنِ توست