تو,
-اگه سیب نمیخورد سر نیوتن الان ما تو فضا معلق بودیم؟😐💔
من,
+😂قطعا همینطوره
نیوتون کاشف جاذبه بود با یه سیب؟حیح
کاش خربزه میخور تو سرش همه ما از چندین بخش عظیم علوم تجربی خلاص میشدیم🤦🏿♂
تو,
-اون یابویی که گفته ( دوست دارم مهدیم ) مگه خودش ناموس ندارههههه هاااااااااااا😐
نیمیخااام خو چراااا میم مالکیت ته اسمت گذاشته 😐
چسافت آخشال 🚶
بره ...ببوسه واسه چی ایموجی بوس گذاشته
اصن آتیشش میزنمممم
من,
+ماعی🤦🏿♂🤣اروم باش 🙂
تو,
https://eitaa.com/CactusmEm/15967
ای روزگار نازنین
-چرا نصف پیاممو نزاشتی😐🍄
#زنبوری
من,
+سانسور بود😂
🐼
나의 손을 잡아줄 사람
바로 내 앞의 너 네가...
وقتی یکی دست منو میگیره ، آرزو میکنم تو جلوی من ایستاده باشی...
🌵@CactusmEm 🌵
🐼
𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒚 𝒎𝒆𝒔𝒔𝒆𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒛𝒆𝒍𝒐𝒇𝒆𝒏 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒆𝒓𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖...
مسڪن من تویی،ژلـوفن اداتـو درمیاره...
🌵@CactusmEm 🌵
🖤○━━━━ ᶦ ᶠᵒᵘᵍʰᵗ ˢᵒ ᵃˢ ᶰᵒᵗ ᵀᵒ ᴳʳᶦᵉᵛᵉ ━─⇆
جَنگیدم تا غَـــم نَبینَم . .
🌵@CactusmEm 🌵
ⱼᵤₛₜ ₜᵣᵤₛₜ ᵢₙ " 𝔻𝕠𝕟'𝕥 𝕥𝕣𝕦𝕤𝕥 " ₛₑₙₜₑₙcₑ.
فقطبهجمله" اعتماد نکن"اعتمادکن.
🌵@CactusmEm 🌵
Every scar has a story behind it...!
هر زخمی، داستانی پشتش داره...!
🌵@CactusmEm 🌵